KOORDINACE
v salonu naplánujeme kompletní svatbu už od příprav nebo pomůžeme jen ve svatební den
Lámete si hlavu jakého vybrat dodavatele, sestavení harmonogramu je už teď noční můra, ztrácíte se ve spoustě informací co nacházíte na internetu. Rozpočet jste předělávali již několikrát. Už ani nemáte chuť do plánování. Nebojte si říct o pomoc a vše spolu v klidu zvládneme a naplánujeme. :)
Každou svatbu řešíme individuálně, protože každý má jiné požadavky, jak se říká 100 lidí, 100 chutí.
Při první nezávazné a bezplatné schůzce u nás v salonu si řekneme něco o představách Vaší svatby, rozpočtu, počtu hostů a termínu. Povíme si, kdy je třeba co zařizovat, aby v tom nebyl zmatek ani stres, případně převezmeme komunikaci s dodavateli za Vás pokud se domluvíme. První schůzka je důležitá abychom si ujasnili představy, ale co dál pro Vás ještě můžeme udělat?
Co vše pro Vás můžeme udělat před svatbou:
- svatební konzultace, když si nevíte rady
- sestavení harmonogramu příprav
- vytipování dodavatelů a komunikace s nimi
- optimalizace rozpočtu
- sestavení harmonogramu svatebního dne, zasedacího pořádku
- zapůjčení dekorací a přípravu místa na den D
Co vše pro Vás můžeme udělat ve svatební den:
- příprava místa obřadu a hostiny od ranních hodin (pokud nelze den předem)
- koordinace příjezdu hostů, jejich parkování, vítání a myrtování
- hladký průběh obřadu, seřazení při nástupu, usazení hostů
- koordinace příjezdu dodavatelů a jejich informování (DJ, kapela, catering)
- koordinace různých přesunů (z místa obřadu na hostinu apod.)
- asistence fotografovi, kameramanovi a jiným dodavatelům
- uklizení zapůjčených dekorací a jejich odvoz
Vy si užijete svůj svatební den bez starostí, chaosu a stresu. :)
Přínos pro Vás ve formě svatební koordinátorky je ušetření veškerého stresu a nervů při plánování a přípravách, ušetříte svůj čas, který můžete věnovat rodině či jiným svým zájmům. Svatební den si užijete na 100 % a v neposlední řadě Vám kvalitní svatební koordinátor dokáže ušetřit peníze na dodavatelích. Dokážeme vyjednat lepší ceny.
Orientační ceník
Ceny za koordinaci a konzultaci jsou vždy stanoveny individuálně v rozsahu poptávaných a domluvených službách.
Svatební konzultace
spoustu užitečných tipů a ujasnění představ
od 250 Kč/hod
Koordinace svatebního dne
koordinace svatebního obřadu, hostiny - rozsah dle domluvy
od 5500 Kč
Koordinace svatebních příprav a celého dne
kompletní koordinace svatebních příprav a svatba na klíč - rozsah dle domluvy
od 9500 Kč
Druhá koordinátorka
Doporučujeme již od 60-70 hostů - rozsah dle domluvy
od 400 Kč/hod
Cestovné
V okruhu 30 km (od Plané) je doprava v ceně koordinace